BRAVE ТА FREEDOM – ВЛАСНІ НОВИНКИ В АСОРТИМЕНТІ ГРАНДТУРІЗМ

Дякуємо  за яскраве та атмосферне  фото в шапочці Brave Віту Олексюк, одну із кращих спортсменок  Збірної України з паратриатлону. Ми пишаємось нашою дружбою!

Питання виживання чи як змусити бізнес працювати та приносити прибуток у важких умовах воєнного часу?

Зміна цін на енергоносії, умов логістики, зменшення купівельної спроможності населення – все це б'є по українському бізнесу. І змушує шукати шляхи виживання у поточному нестабільному середовищі економіки.

 Хтось почав займатися конкурентною продукцією, яка наразі має попит: електротехнічна продукція, товари військового призначення та інше. Хтось мінімізує накладні витрати, скорочує персонал, змушений підіймати ціни. Все це допомагає, але не дає можливостей розвитку або стає миттєвим бізнесом.

А ось вивчення поточного попиту населення, зміна та покращення товарного асортименту може допомогти не лише бізнесу, а й стане сильною стороною українського суспільства. Ми зараз говоримо про зростання національної свідомості, патріотизму та бажання бути причетними до великих процесів, які йдуть у нашій країні, про унікальні національні мотиви у дизайні будь-якого напряму виробництва. Одяг, взуття, меблі, сувеніри з національною символікою та багато іншого користуються шаленим попитом і можуть приносити прибуток, допоможуть платити податки та допомагати армії.

Навіть маленьке підприємство, як найдинамічніша клітинка бізнесу, може зробити багато чого в цьому напрямку і нести  у суспільство ідеї національної ідентичності.

На прикладі нашого бізнесу: одяг та екіпірування для спортсменів може бути не лише якісним та технологічним, але при нанесенні креативних та професійних українських дизайнів та національної символіки користується неймовірним попитом у середовищі спортсменів та тренерів. А вони є проактивною частиною суспільства. Екіпіруванням в українському стилі вони несуть смислове навантаження у своєму оточенні. Тому національна ознака є дуже важливою складовою в асортименті сучасного екіпірування для спортсменів.

Зараз  ГРАНДТУРІЗМ  запустив у виробництво лінійку шапочок для плавання в національних кольорах та символіці, яка не залишила байдужими перших амбасадорів цього напряму – провідних спортсменів та тренерів з плавання, аматорів плавальних клубів та стала цікавим напрямком у нашому розвитку. До дизайну ми залучили молодих та талановитих українських художників, які об'єднали традиційні українські мотиви та сучасний стиль і  підґрунтя написів створили справжній

Це  новинка в асортименті, яка відразу припала до души нашим плавцям, професіоналам та любителям, справжнім патріотам своєї країни, які живуть з Україною у серці, пишаються своєю батьківщиною та вірять у перемогу. Вже зараз їх активно «плавають у хлорці» наші відомі спортсмени та тренери, професіонали та аматори.

 

Класичні кастомні шапочки для плавання з яскравим принтом в українських мотивах, з написами, що мотивують бути переможцями вже в продажі. Модель шапочки для плавання Brave та шапочка Freedom стали хітом на плавальних доріжках в басейнах України та в європейських країнах, де зараз тренуються наші спортсмени.

У наших планах зараз освоювати та розвивати цей напрямок, виводити нові дизайни, просувати продажі на цільовий сегмент аудиторії.

Подивитися варіанти продукції та ознайомитися з новинками можна на сайті TYR SPORT UKRAINE.